close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מיי טריפ טיולים מיוחדים

מערכת שורשג ניסן, תשעז30/03/2017

במיי טריפ מתמחים בהגשמת כל חלום, כשגם מה שאולי נחשב כשיגעון הוא בסופו של דבר מציאות יוצאת דופן וכיפית שכדאי לחוות

תגיות:
צילום: יח"צ האתר

כל טיול לחו"ל הוא חוויה מהנה שממלאת את המצברים שלנו ועוזרת לנו להתמודד עם שגרת היומיום (עד הגיחה הבאה אל מעבר לים...) – אבל טיול מיוחד, אל יעד שלא ביקרנו בו כבר כמה וכמה פעמים, הוא כבר חוויה מרתקת פי כמה וכמה.

זוהי בדיוק הסיבה שמבחינת מומחי התיירות של מיי טריפ טיולים מיוחדים הם הדבר האמיתי, ובהתאם הטיולים המאורגנים של החברה יוצאים למדינות שעדיין מהוות עבור רובנו קסם בלתי מוכר, ובפרט אלו הן וייטנאם וטנזניה. בנוסף מציעה מיי טריפ טיולים פרטיים ייחודיים למדינות הנ"ל, בהתאמה אישית ומלאה לצרכים ולהעדפות שלכם.

למי מציעה מיי טריפ טיולים מיוחדים?

הטיולים המיוחדים של מיי טריפ מתאימים לכל מי שרוצה ליהנות בחו"ל באופן אופטימלי, בדיוק על פי האהבות והחלומות שלו.

במיי טריפ מתמחים בהגשמת כל חלום, כשגם מה שאולי נחשב כשיגעון הוא בסופו של דבר מציאות יוצאת דופן וכיפית שכדאי לחוות.

הטיולים מתאימים לקבוצת חברים מצומצמת, לזוג שרוצה לחגוג את החיים בגדול, למשפחה שיוצאת לטיול בת/בר מצווה (וגם לטיול מגבש באופן כללי), ובעצם לכל מי שמבין שהמשאב החשוב ביותר בחיים הוא חוויות, וכדאי לצבור כמה שיותר כאלה.

עוד חשוב לציין שהטיולים שמארגנת מיי טריפ מתוכננים גם בהתאם לעונת השנה, מסגרת התקציב ופרמטרים רבים אחרים – כל מה שצריך כדי להבטיח חוויה מושלמת.

טנזניה – מפגש עם בעלי חיים בסביבתם הטבעית

אנחנו מורגלים במפגש עם בעלי חיים כשהם כלואים מאחורי סורג ובריח, ועל-מנת שניזכר כמה מרהיבים ומרשימים הם כשהם בסביבתם הטבעית, נהנים מחופש מוחלט, מציעה מיי טריפ טיולים מיוחדים לטנזניה, מדינה שמשתרעת על שטח בגודל של פי 50 מישראל ושכוללת כמה משמורות הטבע המיוחדות ביותר בעולם.

שמורת הטבע המפורסמת ביותר בטנזניה היא הסרנגטי, שרק היא לכשעצמה מהווה בסיס לטיול מיוחד עם מיי טריפ, ובנוסף תוכלו להגיע גם להר הגבוה ביותר באפריקה, הקילימנג'רו, שנמצא בצפון טנזניה, לשמורות הטבע המרתקות בדרום המדינה וכן לאי זנזיבר ששייך לטנזניה ומציע קסם אפריקאי במיטבו ובמקביל גם נופש בתנאים מפנקים במיוחד.

וייטנאם – מפגש מרתק של חדש עם ישן, של מזרח עם מערב

בנוסף לטנזניה, גם וייטנאם היא יעד מועדף עבור הטיולים המיוחדים של מיי טריפ.

עבור המתעניינים במדינה הדרום מזרח אסיאתית, מציעה מיי טריפ טיולים מיוחדים שכוללים את העיר האנוי בצפון ואת מפרץ הא לונג שהוכרז כאחד משבעת פלאי עולם בזכות האיים דמויי הצוקים שמזדקרים ממנו, את הו צ'ין מין סיטי ואת דלתת המקונג בדרום, ועוד אטרקציות רבות בהתאם למה שמלהיב אתכם ושמסקרן את מי שיוצא אתכם לטיול.

כמו כן מציעה מיי טריפ טיולים מיוחדים לוויטנאם שכוללים גם את השכנה קמבודיה, ואם תרצו בכך ניתן לכלול גם את לאוס, ובפרט את דרום המדינה שנקרא גם אזור 4000 האיים, בחוויה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה